Jumaat, 11 Mac 2011

TarGET kU tercapai SUdaH


akhirnye..tercapai juga matlamat aku untuk mengumpul kekawan di FB seramai 222 orang.
number kegemaran ku tu..mmg telah di takdirkan aku dgn number tu kot..coz semua yg aku dpt skg adlah 2..

apa yg ada disebalik number 2 tue??

bermula dgn aku yg menjadi anak number 2 dlm family **bongsu mcm manja sgt bunyi nye hehe t dikatakan anak mak pula**

then apa2 pun mmg aku akan dpt kemudian sket dr abg kiranye number 2 juga lah tu..hehe,
masuk sport and competition syarahan ke sajak ke mmg number 2 jugak lah tak pernah jadi johan asenya..hehe

**exam tak pula nk dpt number 2 hehe**

then mak brg2 aku pun majoriti 2 lah...apa yg tak 2 bagi aku??kalau number suruh pilih number pun mmg 2 lah..

**tapi bulan kelahiran aku bukan 2**agaknye dapat 3 tu coz nk suruh aku lps 2 bulan dulu kot hehe***2 jugak tu

one day tu sir.mansor pernah ckap dgn spontan nyer "nadya, your bad number is one(van dlm slange dia la)"
uh tekejut aku bila dia kata mcm tu huhu..dgn selamber nyer dia kata mcm tu pd aku hehe

agaknye kalu dlm bercinta pun number 2 lah ok hubungan aku baru nak ok..hehe mudah-mudahan amin

coz that juga lah time nak kuiz hari tu kawan2 aku ckp nak set number 2 coz diowang kata number satu susah..hehe secara kebetulan mmg set 1 soalanyer susah n number 2 senang..KEBETULAN okey!!
start from that kwn2 aku jauhkan aku dr number satu hehe**hanya sekadar suka2 sahaja tu.

bagi aku number 2 adalah menarik coz that aku suka tgk bila FB aku ada number 222...siapakah pemilik number 222 dlm FB aku..lps nie target aku adalah 2222 tunggu........hehe

2 ulasan: