Isnin, 14 Mac 2011

SOS toPuP CELcOm


aku nie budak hostel kekadang tgh2 mlm tu tengah syok2 bergayut gan member tetiba kredit kong...tut...tut..

so disebabkan penglaman ngeri aku nie aku nak share lah sedikit input tu,supaya nanti kowang takde lah kelam kabut nk pg 7E cari topup...

xp aku menyusun seplo jari mohon ampun kpd semua pemilik kartu(indon slange) maxis,tunetalk and digi aku hanya tau sal SOS TOPUP CELCOM jer ^_^

jom ikut step nie :

1. Dail *118#
2.Pilih 8 My Account
3.Kemudian 5 Other Service
4.Select 4 Credit Advance
5. 2 Request Advance
6. 2 proceed
7.Tunggu mesej pengesahan atau cek baki selepas selesai

tapi kan make sure BAki kowang paling kurang 0.25sen, lebih dari itu tak boleh buat..dan hanya sekali sahaja,kalau nak lagi yang seterusnya selepas korang topup la.

adakah di caj bila guna servis nie??tidak sekiranya korang pengguna Celcom lebih daripada setahun,kalau kurang koawang akan di caj o.50 sen.

Potongan akan dilakukan selepas korang topup nanti.Mesej pemberitahuan pemotongan akan dihantar nanti pada kowang just wait jer k.



2 ulasan: