Jumaat, 11 Mac 2011

EVENT ISLAMIC D CITY CAMPUS

our team



alhamdulillah selesai sudah segalanye..setela
h 2 bulan dirancang akhirnya program yg diidam2 kan olh semua pelajar muslim n yg lain telah selamat diadakan d unikl MIIT city campus

terasa macam hilang segala penat bila melihat kegembiraan di muka hadirin yg hadir terutama PENASIHAT kami yg amat disayangi USTAZ AZIS. sepanjang perjalanan program dia ada bersama di lobby untuk memeriahakan majlis n terpancar kegembiraan di muka ustaz.

x kurang juga dgn DEPUTY DEAN kami ASSC.PROF
.DR.SHAMSUL ANUAR MOKHTAR, yg tak habis2 memuji sal program nie..paling menarik bila dia nak 2 minggu sekali mesti ada event islamic d kampus..perghh bunyi mcm nazak juga tu huhu..plg nazak bila time nak hantar proposal tu, kena rejsct 2 3 kali edit lagi n edit lagi..hehe samapi lepas alhamdulillah awal hujang bulan 1 s
ettle.sampaikan kawn aku c an tu perli aku gan gelaran isteri pm.coz sibuk aku menglahkan isteri pm.
InsyaAllah sekiranye b
erupaya akn aku ushakan untuk penuhkan niat deputy dean tu..pekara baik apa salahnye kan??he

tapi paling aku gembira bila kekawan aku juga turut berpuas hati dgn kerja mereka..terima kasih kepada mereka..kalu tanpa mereka asenya aku tak mampu berlari n berdiri sendiri..thanx
a lot u guys..

semua buat kerja yg baik n cekap..paling pening a
senya ajk aktiviti coz on that day dia kena make sure program berjalan lancar..hehe apa2 pun
thanx ya kowang..

pada hari tue,kami jemput IKRAM then http://www.iluvislam.com/ n HPA product n booth perubatan dlm islam..terima kasih juga pd mereka coz sudi join.

then tak kurang juga
dgn program2 spt busana muslimah,happy hour,and juga khat..paling dpat sambutan adalah
khat..alhamdulillah semua nye di permudahkan olh yg MAHA KUASA.

penghargaan juga kepada kumpulan
nasyid underground SOUTUL JIHAD, yg last minit nye group tapi persembahan mantap!! terbaik lah mereka nie..yg diketuai oleh pemilik blog naz345.blogspot thanx ya farid,acol,azri n syafiq insyaAllah next week aku letak video kowang time persembahan he~

lastly untuk group JIHAD EKONOMI yg diketuai olh syafiq..member yg aku baru kenal n agak mudah untuk bkerjasama.

a lot of thanx juga pada semua pelajar unikl n staff unikl yg support event nie..tamabah2 yg menghulurkan duet pd kami bagi menjayakan program saya cintakan Isla
m ini.

hope program ini akn ber
terusan d masa akan datang, and ini hanyalah permulaan bagi suatu perubahan.

*** so di sini aku titipkan beberapa keping gambar spjg perjalanan program untuk semua,hope unikl
miit akan bterusan dgn event spt ini***







KAMI

dr kiri: nieta,aimi,pizoh,aku,riri


button yg diowang kata ada iras muka aku



antara booth yg ada



bear jd pemenang cabutan bertuah


test power lol



peserta pertandingan khat





syafiq and adia tgh sibuk bncang sumtg tu

***lagi2 gambar saya buat post baru t***





1 ulasan: