Selasa, 11 Disember 2012

DiseBaLik Lukisan

kali ni entri nenek diberi nama "disebalik lukisan"
bunyi mcm seram kan tapi entri kali ni nenek cuma nak selitkan lukisan yg budak animation lukis...
we call her melah a.k.a Nabilah. 


seriously comey lukisan ni bagi nenek bcoz lukisan mampu menceritakan satu seribu cerita...inilah bezanyer antara budak2 administration and animation kan?wakaka~  cc to Nabilah for her nice drawing . Waheda, aimi, unni pizoh, kak su, nieta, yana, ira, riri n melah i gonna miss u guys. masa mengubah segala2 tapi masa tak mampu mengubah persahabatan kita. sudah tiba masa untuk kita melangkah keluar.melangkah mencari kehidupan.setiap pertemuan pasti ada perpisahan. nenek telah ready untuk semua ini.untuk menempuh perpisahan ini nenek cuba kuatkan diri n berselindung disebalik bebelan n coretan.senyuman serta so ever..hehe for u guys love u till the end :)
kalau melah coretan rasa syg dia pd kowang melalui lukisan, nenek nk coretan rasa syg nenek pd kowang melalui puisi yg tak seberapa nice nie...
khas buat kowang yg bernama sahabat....

"sahabat, 

hubungan ini terjalin hasil drpda kesedihan semalam,

hasil dikala ku kegelapan mencari sinar harapan,

ku hampir putus harapan,

tapi kau datang dengan obor yg membara, kau datang membawa harapan.

engkau memberikan kelegaan disaat kelamnya kalbu...

 semua perihal ku kau simpan berkunci didalam kotak mindamu..

engkau bahuku disaat aq terasa berat memikul beban didada,

engkau ibuku disaat aku menangis tersedu-sedu,

engkau ayahku disaat aku memerlukan perlidungan,

engkau keluargaku disaat aq merindukan belaian kasih sayang,

tetapi ku sedar kini tiba saat perpisahan kita,

airmataku tidak mampu mengubah masa,

aku cuma bersedia kehilangan mu satu persatu,

kerna ku tahu jasadmu tidak akan kekal disampingku,

tetapi semangat serta kasih sayang mu akan sentiasa terpahat dihatiku,

kerna kasih sayang yang sudah terpatri tak akan terpisah hati,

sekiranya aku mendapat pengganti biarlah yg sempurna seperti mu,

sesekali aku mendoa kepada-NYA agar aku dapat menyusuri kehidupan ini tanpa mu  sahabat,

aku sangat mencintaimu sahabat.

*(nieta.riri.mama.pizo.wida.aimi.kaksu.ira.milah)*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan