Sabtu, 12 Mac 2011

aku BELi NOVEL???


oh no..hehe entri aku kali nie aku nk story morry sal novel.dlm sejarah kesultanan melayu melaka pun takde tercatat sejarah nie....
kali pertama dalam hidup aku beli novel untuk diri sendiri..sebelum nie ada beberapa novel yg aku ada semuanye di hadiahkan oleh kekawan jer..antara novel yg aku ada ENGKAU LELAKI KU, CINTA n lain2 aku tak ingat hehe..yang pastinya belum tentu aku habis baca.

tetapi novel yang aku beli nie bertajuk BILA SALAM BERSAMBUT tulisan HASIF ASYRAF nie telah menarik perhatian aku untuk beli sendiri huhu..
coz jalan cerita dia yg agak kena tu membuatkan hati aku membuak2 nak beli..

"KAU HADIRKAN CAHAYA DI HATI AGAR LENYAP SEGALA KEGELAPAN"


****sorry la gambar novel tak comey coz fon ku murah nyer***he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan